Documents

"Des de la CUP hem intentat aportar aquesta perspectiva en tots els espais de debat del nou Pla d’Ordenació Urbanística de Manlleu que s’està elaborant, conscients que ens cal molta participació social i activisme feminista per assolir una transformació social més profunda."

Ara mateix, la CUP viu uns moments on s’ha de replantejar, de nou, quin paper jugar i com afrontar-lo. Quin ha de ser el paper de l’organització dins la unitat popular i l’esquerra independentista avui?

Sota la premissa tendenciosa que afirma que “aquesta és una oportunitat que no podem deixar escapar”, les darreres setmanes l'equip de govern de l'Ajuntament de Manlleu s'està escarrassant en airejar les presumibles bondats del que podríem anomenar El Projecte Mercadona; un projecte urbanístic que pretén trinxar 21.000m2 de sòl agrícola situat a la zona del Poquí per construir-hi un nou Mercadona.

Continguts:

- Teatre Centre
- Requalificació del Poquí per a la construcció d'un Mercadona
- Feminisme(s) i lluita de classes
- Assemblea Plenària anual a l'antiga cooperativa
- Sobiranies, una proposta contra el capitalisme
- Recuperem la memòria històrica de Manlleu
- Glisofat a Manlleu
- La Devesa és de totes i tots: recuperem-la!
- A Manlleu, Referèndum tan sí com no!
- Pobresa
- Plusvàlua
- A Osona hi ha tres conflictes relacionats amb el cicle del porc
- Trobada de Casals i Ateneus a Manlleu (Casal Popular Boira Baixa)

Els mitjans de comunicació insisteixen en deixar-nos clar que la crisi ja és cosa del passat i que la recuperació econòmica està en marxa, però de vegades convé aturar-se per analitzar quin preu hem hagut de pagar els treballadors i treballadores d'aquest país per facilitar-ne la reactivació.

(...)

Pàgines