Documents

Malgrat que el problema de la pobresa energètica ve de lluny, el cas de l’anciana de Reus que va morir com a conseqüència de patir aquest fenomen va fer que es convertís en un tema públic. A la ciutat de Manlleu hem sigut molts els grups i les entitats que hem reclamat que s’abordés la pobresa energètica com una problemàtica central de moltes manlleuenques i manlleuencs.

(...)

La indústria càrnia és, des de fa ja diversos anys, un sector econòmic en creixement que té un important i rellevant impacte a la comarca d’Osona, tant des del punt de vista econòmic, com des de la perspectiva ecològica, com de la social. Per aquest motiu l’evolució i les circumstàncies d’aquest sector suposen i impliquen també un fort impacte en tots els altres àmbits de la nostra vida quotidiana.

(...)

Aquest mitjà de comunicació té l'objectiu de fer arribar a tota la població diferents qüestions destacables que estan passant a l'Ajuntament i alhora activitats i campanyes que la CUP Manlleu està treballant des del carrer, per tal que la informació sigui més directa i propera a la gent.

Pàgines