Aquest abril surt al carrer un nou infoCUP Manlleu

Aquest mes d’abril surt al carrer el 7è número de l’InfoCUP Manlleu.

En aquesta publicació hi podem trobar les campanyes que darrerament ha dut a terme l’assemblea local de la CUP a Manlleu, posicionaments lligats a l’actualitat política en l’àmbit nacional, les habituals seccions dedicades a les entitats del poble, la secció per desmentir la rumorologia o per la denuncia a aspectes que ens afecten en el dia a dia.

A nivell local hi trobem la crònica de l’Assemblea Oberta que el passat 19 de març va tenir lloc al barri La Salut - Cavalleria on alguns dels veïns i veïnes ens van explicar els principals conflictes i mancances del barri. També hi trobem la campanya de conscienciació sobre el consum responsable #ManlleuConsumConscient, així com l’espai cedit a les entitats del poble; en aquest cas sobre els 10 anys de l’Associació Cultural Pro-Ateneu.

Com a elements d’àmbit nacional destaquem la campanya del triple “Sí” que des de la CUP estem duent a terme a favor del referèndum, de la independència i dels Països Catalans, així com un article en defensa del dret a l’avortament i contra la ofensiva legislativa masclista que s’està aplicant des de les institucions.