Per què ens oposem a la construcció d'un Mercadona al Poquí?

Aquest proper dijous, 14 de setembre a 2/4 de 8 del vespre al Lab, Espai Coworking de Manlleu, tindrà lloc una xerrada-debat sobre els motius que han portat a la CUP Manlleu a oposar-se a la construcció d’un Mercadona a la zona del Poquí.

Es farà un breu resum sobre els diferents passos que s’han portat a terme fins a arribar al punt on s’està ara, es parlarà de la necessitat de dinamitzar i potenciar els barris i el petit comerç, de les alternatives a les decisions que està portant a terme l’equip de Govern a Manlleu, de com la construcció d’un nou Mercadona condicionarà el desenvolupament del nou POUM que tot just està a la primera fase d’elaboració, dels afectes que tindrà de cara a l’ocupació de sòl rural i l’increment de metres quadrats al nostre municipi d’espai destinat a grans superfícies comercials.

Creiem que és necessari crear debat al carrer i que la gent pugui conèixer, valorar i decidir sobre el que passa al nostre municipi i que les veïnes i veïns tinguin un paper important per construir el futur del nostre poble.

Per tot això, us convidem a assistir a aquest debat que tindrà lloc al barri de Gràcia de Manlleu.