Xerrada sobre Urbanisme amb perspectiva de gènere

El proper divendres 21 d'octubre a les 7 de la tarda, la CUP Manlleu organitza una nova xerrada sobre el Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) al Casal Popular Boira Baixa de Manlleu. La xerrada, anomenada Urbanisme Feminista, se centrarà en com afrontar l’elaboració d’aquesta transcendent llei municipal tenint en compte la perspectiva de gènere.

En aquesta ocasió es comptarà amb la participació d'Ariadna Ciocoletto, membre de Punt 6, un col·lectiu que treballa amb l’objectiu de generar reflexió sobre els espais urbans des d’una perspectiva feminista. Després de la seva intervenció les i els assistents a l’acte podran fer preguntes i donar el seu punt de vista sobre el tema tractat.

Des de la CUP de Manlleu s’anima a totes les veïnes i veïns a assistir i a participar a l’acte, així com també a ser part activa de de l’elaboració del POUM en la seva fase de participació ciutadana.

Es comptarà amb la participació d'Ariadna Ciocoletto, membre de Punt 6, un col·lectiu que treballa amb l’objectiu de generar reflexió sobre els espais urbans des d’una perspectiva feminista.