Notícies de Manlleu

Uns dies després de que aquest poble fes efectiu el Referèndum d’autodeterminació i en previsió dels dies intensos que vindran, des de la Candidatura d’Unitat Popular de Manlleu volem fer extensiva a tota la població de Manlleu una valoració del moment polític que vivim des de la perspectiva local:

El passat dissabte 23 de setembre l’Esquerra Independentista de Manlleu va organitzar un col·loqui sobre el referèndum d’autodeterminació de Catalunya a davant el Mercat Municipal de Manlleu.

L’acte va comptar amb la presència de Javi García, membre del Sindicat Andalús de Treballadors (SAT); Bouarfa Aouragh i Mohamed Saber L. del comitè de defensa del pobre rifeny i Tamia Maestre i Toni Rubia, militants de l’assemblea local de la CUP de Manlleu.

Resum d'algunes de les aportacions de la CUP Manlleu al Ple municipal del 19 de setembre de 2017:

1. Ordenança reguladora dels sorolls

Des de la CUP ens vam abstenir en aquest punt, perquè seguim dient que el tema del soroll és un tema prou important per aprofundir-hi, i que cal trobar mesures tant pel bon descans de la gent com perquè el teixit associatiu i veïnal pugui realitzar actes a l’espai públic, i així crear un municipi més acollidor i saludable per a les persones.

El proper dissabte 23 de setembre a partir de les 12 del migdia l’Esquerra Independentista de Manlleu organitzarà un col·loqui sobre el referèndum d’autdeterminació de Catalunya, a davant el Mercat Municipal de Manlleu.

L’acte comptarà amb la presència de Javier García, membre del Sindicat Andalús de Treballadors (SAT); Bouarfa Aouragh i Mohamed Saber L. del comitè de defesa del pobre rifeny i Tamia Maestre i Toni Rubia, militants de l’assemblea local de la CUP de Manlleu.

Dins de la campanya “Escombrem-los”, l’Esquerra Independentista de Manlleu organitza un acte polític el proper diumenge, 17 de setembre a les 6 de la tarda a l’Embarcador del Ter de Manlleu.

A l’acte hi intervindran Carles Riera, diputat per la CUP-CC, una portaveu nacional d’Arran i Montse Castañé de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) Osona.

Aquest proper dijous, 14 de setembre a 2/4 de 8 del vespre al Lab, Espai Coworking de Manlleu, tindrà lloc una xerrada-debat sobre els motius que han portat a la CUP Manlleu a oposar-se a la construcció d’un Mercadona a la zona del Poquí.

En defensa del #referèndumCAT, animem a la població de Manlleu a concentrar-se davant l'Ajuntament de Manlleu avui divendres 8 de setembre a les 8 del vespre.

Contra prohibicions i suspensions, sortim al carrer.
Prenem partit!

Diumenge 10 de setembre, actes a Manlleu organitzats per l'Esquerra Independentista d'Osona i del Ripollès en motiu de la Diada nacional de Catalunya de l'11 de setembre!

La revista El Teler torna a arribar a totes les llars de Manlleu, mig any després de la primera edició.

D’aquesta segona edició destaquen el posicionament de la formació cupaire respecte la gestió de les obres del Teatre Centre, sobre la voluntat de l’equip de govern de requalificar el Poquí o bé respecte l’accés a la Devesa.

Resum d'algunes de les aportacions de la CUP Manlleu al Ple municipal del 18 de juliol de 2017:

1. Consell Municipal Infantil de Manlleu

Pàgines