L'equip de govern desactiva Manlleu

Un any més, la plaça Fra Bernadí ha acollit una nova edició de la Fira del Porc i Cervesa. La festa, amb anys d'història i fortament arrelada al poble, novament ha permès a la ciutadania donar la benvinguda a la tardor. Enguany, però, la celebració ha quedat esquinçada i retallada. Dels habituals quasi tres dies d'actes s'ha passat a poc més d'un. El motiu: la, ja consolidada, política d'ajustos econòmics selectius que l'equip de govern de Junts i PSC està portant a terme amb tot allò que té a veure amb benestar i persones.

No cal dir que, en aquest aspecte, la discrepància del nostre grup polític respecte al camí iniciat per l'equip de govern és màxima. I Així els hi hem fet saber tot aportant propostes i alternatives (algunes ignorades, d'altres, senzillament no escoltades).

Això és perquè estem davant d'un equip de govern que, utilitzant com a excusa la situació econòmica de l'Ajuntament, està aprofitant totes les oportunitats possibles per a desplegar la seva agenda liberal i capitalista tot relegant a un segon terme (o directament anul·lant) tot allò que no li interessa.

I òbviament,des de la CUP Manlleu, no ens en podem estar de fer pública, de criticar i de denunciar la situació. El pressupost de l'Ajuntament, com no pot ser d'altra manera, ha de ser gestionat amb rigor, però no oblidem que cada euro que entra a les arques municipals és fruit del treball i l'esforç de totes les manlleuenques i, per tant, ha de ser invertit, sempre i en tots els casos, amb una clara voluntat de servei públic. Lluny d'això, l'equip de govern, seduït per la voràgine anti-social del sistema econòmic imperant, ha buidat, en molts aspectes, el sentit més bàsic i humà del que vol dir fer política municipal i, ha agafat la directa, sense direcció i amb dubtes de si hi ha algú al volant, cap a un horitzó on el que menys els importa, són les persones. Esperem que redrecin el rumb. Per Manlleu. Per la seva gent.