Codi ètic de la CUP Manlleu 2019

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) és un espai polític municipalista basat en l'assemblearisme que té com a objectiu la transformació social en el marc dels Països Catalans. Per assolir aquesta fita, apostem per la radicalitat democràtica i ens dotem d'eines col·lectives com el codi ètic que us presentem.

El codi ètic és un compromís assumit per totes les persones que formen part de la llista electoral de la CUP Manlleu que es presentarà a les properes eleccions municipals, i respon a la necessitat i urgència d'establir mecanismes de transparència, rendició de comptes, limitació de sous i mandats, i mesures anticorrupció.

Aquest document va ser ratificat i aprovat el passat 15 de febrer del 2019 mitjançant una assemblea, culminant, així, un procés d'aportació de propostes que tenien com a objectiu garantir la conducta adequada i exemplar de les persones representants de la CUP Manlleu que puguin ser escollides com a càrrecs electes. Aquest codi ètic n'és el resultat final.