Desobeïm per la independència dels Països Catalans

Convocatòria de l'Esquerra Independentista d'Osona pel 10 de setembre a Manlleu

Des de l’Esquerra Independentista fem una crida a la mobilització perquè creiem necessari reivindicar la via de la desobediència com a l’única efectiva per assolir la independència dels Països Catalans. Així mateix, també animem a la població a manifestar-se per la celebració d’un Referèndum Unilateral d’Independència, sense oblidar-nos tampoc de la lluita contra els sistemes capitalista i patriarcal per recuperar, d’aquesta manera, la plena sobirania: com a poble, classe i dones.

La jornada començarà a les 8 del vespre amb una marxa de torxes per la independència que sortirà de la plaça Fra Bernadí de Manlleu i arribarà a la plaça de Dalt Vila. Tot seguit, a la mateixa plaça, es durà a terme un acte polític que comptarà amb quatre intervencions: Mireia Vehí, diputada de la CUP-Crida Constituent al Parlament de Catalunya; membres de La Xinxa, col·lectiu feminista de Manlleu; Montse Castañé, militant de la COS i de Càrnies en Lluita i membre del Comitè d’Empresa de l’escorxador ESFOSA; i Arnau Comajoan, militant d’Arran, organització juvenil de l’Esquerra Independentista que ha renascut amb força aquest any a Osona, amb dos nuclis: a Manlleu i Vic.

En acabar l’acte polític, a les 10 de la nit, es realitzarà un sopar popular que consistirà en una sardinada i opció vegana per aquelles persones que ho desitgin. En acabar, el grup manlleuenc Sixtus posarà punt i final a la jornada amb un concert en acústic.

Les organitzacions i col·lectius de l'Esquerra Independentista d'Osona que convoquen a la mobilització són la CUP Alt Ter, Arran Osona, SEPC Osona, COS Osona-Ripollès, Endavant OSAN Osona, el Casal Popular Boira Baixa de Manlleu, La Xinxa (grup feminista de Manlleu), Capgirem Vic i els Eskerdats (Assemblea de Joves de Roda de Ter).

Desobeïm per la independència dels Països Catalans!

Com cada any, l’Esquerra Independentista d’Osona organitza una mobilització la vigília de la Diada Nacional de Catalunya, el 10 de setembre. Enguany, els actes tindran lloc a Manlleu.