Acte polític de la CUP als Jardins de Can Puget de Manlleu

El proper diumenge 28 d'abril a les 12 del migidia, tindrà lloc un acte polític de la CUP als Jardins de Can Puget de Manlleu.

L'acte, obert a tothom i englobat dins la campanya electoral per les properes eleccions al Parlament del 12 de maig, servirà per posar sobre la taula les principals propostes sobre pagesia, territori i mobilitat.

Les intervencions aniran a càrrec de Martina Marcet (número 8 de la llista per Barcelona, pagesa i professora, forma part de Ramaderes de Catalunya), Xavi Pellicer (número 4 de la llista per Barcelona, militant en l’àmbit antirepressiu i del moviment per l’habitatge, diputat al Parlament de Catalunya) i Ricard Comajoan (número 66 a la llista per Barcelona, manlleuenc enginyer de Camins, canals i ports, treballant amb i per una obra pública racional amb el territori).

La manlleuenca Gemma Aligué, vinculada als moviments populars de la ciutat, conduirà l'acte, que finalitzarà amb un vermut musical amb DJ Up the RA.

#DefensemLaTerra!