La CUP aterra el seu programa electoral a Manlleu parlant de pagesia, territori i mobilitat

Aquest diumenge 28 d'abril ha tingut lloc un acte polític de la CUP a la sala d’exposicions de Can Puget de Manlleu, dins la campanya electoral per les eleccions del 12 de maig al Parlament.

Hi han pres part Xavier Pellicer, diputat de la CUP i núm. 4 a la llista de la CUP a les eleccions del 12 de maig, que ha afirmat que “davant l'onada reaccionària, no podem rebaixar plantejaments en termes feministes i antirracistes. Cal donar una resposta a través de la garantia de drets”.

Martina Marcet, núm. 8 a la llista de la CUP i membre de Ramaderes de Catalunya, ha exposat que “la pagesia és un sector estratègic per garantir la sobirania alimentària i la defensa del territori. No ens podem permetre perdre ni un pagès ni una pagesa més. Apostem per una transició agroecològica.”

Ricard Comajoan, de Manlleu, núm. 66 a la llista de la CUP, que ha desgranat el programa de mobilitat aterrat a la comarca d’Osona, ha afirmat que “hem d'exigir una operadora de transport públic que ens permeti connectar tots els racons del país. Alhora, hem de facilitar al màxim els desplaçaments a peu i bicicleta.”

L’acte, que ha estat presentat per Gemma Aligué, vinculada als moviments populars de Manlleu, ha finalitzat amb un concert-vermut amenitzat per DJ Up the Ra.