Desobeïm per la independència - Comunicat de la CUP Manlleu

En motiu de la resolució de la Junta Electoral Central en què s’ordena a tots els consistoris retirar les estelades dels edificis públics, des de la CUP Manlleu volem evidenciar que només a través de la desobediència podrem exercir el dret a l’autodeterminació i aconseguir la plena independència dels Països Catalans. És per això que:

- Demanem a l'Ajuntament de Manlleu que desobeeixi la resolució i mantingui l'estelada a la seva façana.

- Recolzarem l'Ajuntament en cas que hi hagi conseqüències pel fet de desobeir aquesta resolució.

Volem recordar el paper central que la mobilització popular ha tingut en tot aquest procés i animem a tota la població de Manlleu a seguir organitzant-se i mobilitzant-se a favor de la independència.

CUP Manlleu
Divendres 15 de maig de 2015.