La CUP Manlleu no votarà a favor de la investidura d’Àlex Garrido

La CUP Manlleu volem comunicar i fer públiques les següents decisions preses per l’assemblea local respecte al ple d’investidura que s’ha de celebrar el proper dissabte 13 de juny.

La CUP Manlleu volem comunicar i fer públiques les següents decisions preses per l’assemblea local respecte al ple d’investidura que s’ha de celebrar el proper dissabte 13 de juny:

1 - La CUP Manlleu no votarà a favor de la investidura d’Àlex Garrido el proper dissabte 13 de juny de 2015. L’assemblea pren aquesta decisió després d’analitzar, discutir i debatre  el resultat de les diverses reunions mantingudes amb les diferents formacions polítiques municipals, en les quals hem constatat els diferents projectes i visions polítiques de Manlleu.

2 - Els mínims plantejats per la CUP Manlleu en aquestes trobades han estat l’acceptació del Codi Ètic que inclou aspectes tals com la transparència, limitació de sous i democràcia directa i participativa entre d’altres. També vam fer entrega d’un document que recollia propostes de diferents moviments socials de Manlleu i d’Osona per tal d’adquirir un compromís real de treball de les formacions polítiques amb opcions de governar.

3 - Tenint en compte l’actual situació política, en la qual es pot percebre falta de credibilitat i desprestigi per part de la ciutadania, des de la CUP Manlleu creiem imprescindible dotar-nos d’un compromís ètic que pensem que hauria de ser assumit per part de tots els càrrecs electes. En les diferents reunions abans esmentades, hem pogut constatar la falta de voluntat política per part de la resta de formacions a l’hora d’adquirir aquest compromís ètic. Les diferències en aquest àmbit han estat determinants a l’hora de prendre la nostra decisió en el sentit del vot d’investidura.

4 - Ens volem reafirmar en la decisió presa en Assemblea Oberta de treballar des de l’oposició d’una manera activa, constructiva i crítica quan sigui necessari. Per tant, fem públic que la CUP Manlleu no postularem el nostre candidat com a alcaldable, de la mateixa manera que tampoc votarem a favor de la investidura de cap altre candidat de la resta de formacions amb representació al nou ple que es constituirà a l’Ajuntament de Manlleu. El sentit del vot de la CUP Manlleu en el proper ple d’investidura serà vot en blanc.

Manlleu, 10 de juny de 2015

CUP Manlleu