Presentació del llibre "Sortim de l'UCI. Proposta per una sanitat pública" a Manlleu

La CUP Manlleu, conjuntament amb l’editorial cooperativa i crítica Tigre de Paper, organitza la presentació del llibre Sortim de l'UCI. Proposta per una sanitat pública a Manlleu, el proper dissabte 24 d’octubre de 2020 a les 11:30h a l’Auditori Roca del Museu del Ter (plaça de les Dones del Ter, 1). L’acte comptarà amb les intervencions de les autores del llibre, Laia Estrada i Xavier Milian, membres del Grup de Treball Nacional sobre Sanitat de la CUP, i d’Helena Verdaguer, militant de la CUP Manlleu i treballadora de la sanitat pública.

El llibre Sortim de l’UCI. Proposta per una sanitat pública pretén analitzar les causes del col·lapse sanitari que es donà a l’inici de la pandèmia, alhora que proposa solucions per evitar que la situació es torni a repetir, caminant cap a un nou model sanitari realment públic i al servei de la gent. Després de la presentació del llibre tindrà lloc un debat al voltant de la mateixa temàtica.

Durant l’acte es respectaran totes les mesures de prevenció sanitària derivades de l’empitjorament de la situació epidemiològica que estem vivint recentment. En aquest sentit, l’ús de mascareta serà obligatori, es garantirà la distància entre les persones assistents i es proporcionarà gel hidroalcohòlic a l’entrada i sortida de l’Auditori del Museu del Ter. Així mateix, l’aforament de la sala serà del 50%. La CUP Manlleu comunicarà qualsevol novetat o modificació sobre l’acte a través de les seves xarxes socials.

La formació de l’Esquerra Independentista de Manlleu anima tothom a assistir a l’acte, ja que, “en la defensa de la sanitat pública ens hi va, literalment, la vida”!

Manlleu, Països Catalans
Octubre de 2020