Xavier Generó repeteix com a membre del Secretariat Nacional de la CUP

L’Assemblea Nacional que la CUP va celebrar el passat dissabte 11 de juliol a Castelló, va ser l’escenari on es va configurar l’estructura organitzativa que definirà la formació de l’esquerra independentista d’ara en endavant.

La modificació d’organització interna de la Candidatura d’Unitat Popular és fruit de la necessitat d’adaptació i de la voluntat d’encarar amb les millors garanties els importants reptes que se li presentaran durant els propers mesos.

Entre les decisions preses en aquesta Assemblea Nacional es va acordar ampliar el Secretariat Nacional de tretze a quinze representants i es van escollir els i les membres que hi participaran a partir d’ara. D’aquests quinze, tant sols n’hi ha quatre que repeteixen, i un d’ells és el manlleuenc Xavier Generó, qui havia entrat com a suplent feia uns vuit mesos.

Ara la seva tasca com a representant polític de la formació serà per quatre anys més, uns anys que seran transcendentals pel futur de la formació i pel futur de la realitat política dels Països Catalans.