Aportacions de la CUP al ple extraordinari sobre al comissaria de la Policia Local

El passat 29 de novembre es va celebrar el ple extraordinari per aprovar la construcció d'una comissaria per valor de 833.484,31€.

Des de la CUP Manlleu vam mostra el nostre vot en contra per com s'havia convocat el ple i també de prioritzar aquesta obra per sobre de la resta de necessitats de la població. Amb els vots en contra d'ICV, PSC i la CUP #Manlleu no es va poder tombar la proposta precipitada i urgent de l'equip de govern gràcies al vot a favor de PDeCat, que acríticament aprovaven juntament amb ERC i MES l'aprovació del crèdit extraordinari de 833,484,31€ #qüestiódeprioritats

Resum de la intervenció de la CUP Manlleu:

- Anunciem un no rotund a la comissaria de 833.484,31€. Tot i que entenem que cal una millora en les condicions actuals, la proposta d'endeutament i les formes fan inviable que aprovem aquesta proposta.

- En un context d'empobriment progressiu i una taxa d'atur de les més altes d'#Osona preguntem a l'equip de Govern: quin és el criteri polític d'un govern suposadament d'esquerres per invertir en una comissaria 8 vegades més que en ajuts d'emergència social?

- Quin és el criteri polític d'un govern suposadament d'esquerres per construir una comissaria aprovant un crèdit (833.484,31€) que és 6 vegades superior al crèdit extraordinari aprovat fa un mes (150.000€) en pisos de protecció oficial?