La CUP Manlleu publica un nou número d’El Teler

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi i a les portes de les eleccions municipals del 26 de maig de 2019, l’assemblea local de la CUP fa públic un nou número de la seva revista El Teler, que arribarà a totes les llars de Manlleu durant els propers dies.

Entre d’altres, la cinquena edició d’El Teler conté: els eixos clau de la proposta política que la CUP prepara per als comicis municipals, sintetitzada en el lema “Teixim l’alternativa”; un balanç crític dels 16 anys de Govern d’ERC a Manlleu; la presentació de les persones que conformen la llista electoral de la Candidatura d’Unitat Popular; una valoració i denúncia de les irregularitats comeses en la retirada de multes i la contractació pública per part de l’Equip de Govern i un balanç dels quatre anys de legislatura de les 4 regidores de la CUP en el mandat 2015-2019 que ens recorda que les batalles es guanyen als carrers, lluny de les institucions.

L'assemblea local de la CUP fa públic un nou número de la seva revista El Teler, que arribarà a totes les llars de Manlleu durant els propers dies.