Presentació de les propostes de la CUP - Crida Constituent a Manlleu

Des de l'assemblea de la CUP Manlleu fem públic que el proper divendres 4 de setembre hem organitzat un acte polític que tindrà lloc a la plaça Dalt Vila a les 8 del vespre per presentar les propostes de la CUP - Crida Constituent amb motiu de les properes eleccions plebiscitàries i constituents del 27-S. Us hi convidem a totes i tots.

La conducció de l’acte anirà a càrrec de la Laura Generó, regidora de la CUP Manlleu. Hi participarà Isabel Vallet, diputada sortint al parlament per la CUP - AE. També intervindrà el manlleuenc Jesús Soler, candidat número 59 a la llista per Barcelona a les eleccions al parlament del proper 27 de setembre i tancarà els parlaments l'Anna Gabriel candidata número 2 per la CUP al parlament.

Acabats els parlaments gaudirem del concert del cantautor de Xàtiva Feliu Ventura. Mentrestant hi haurà un sopar popular consistent en una botifarrada i qui ho desitgi tindrà una opció vegana.

Veniu a conèixer les propostes de la CUP, les candidates i candidats, i a sentir bona música assaborint bon menjar i compartint-ho en bona companyia.

En cas de pluja l'acte es realitzaria a la sala d'exposicions de Can Puget.

Concert de Feliu Ventura i intervencions d'Anna Gabriel, Isabel Vallet i Jesús Soler