Xerrada "Seguretat i convivència"

El proper divendres 10 de juny tindrà lloc una xerrada per debatre entorn de la seguretat i convivència a Manlleu amb les intervencions de Lurdes Quintero, de la CUP de Valls, Xavier Pellicer d’Alerta Solidària i diputat per la CUP al Parlament i de Karim Bouloum, de Tots Fem Manlleu. L’acte tindrà lloc a 2/4 de 8 del vespre als Jardins de Can Puget de Manlleu. En cas de pluja, es realitzarà a la sala d’exposicions del mateix espai.

L’acte, organitzat per la CUP Manlleu, té la intenció d’obrir el debat a tota la població per tractar de seguretat i convivència, de comunitat i cohesió social, de com més enllà de les actuacions policials i de les polítiques de la por, podem aconseguir uns barris segurs per tota la població.

Els problemes o conflictes socials en una societat com l’actual són complexes i requereixen també de solucions complexes i transversals, no úniques, que vindran d’analitzar bé i a fons les causes reals.

És necessari que la ciutadania també sigui part de la solució, però això només és possible si es treballa per buscar consensos objectius i fonamentats, i evitant la magnificació d’estereotips i idees no contrastables, evitant la rumorologia, que acaba causant aquesta percepció d’inseguretat. Calen propostes constructives per tal de millorar la vida de tota la gent.